20 Mart 2015 Cuma
Üretiminin yüzde 30'unu ihraç eden seramik sektörünün yenilikçi markası Seramiksan, Japonya, Kore ve Singapur'u da eklediği ihracat ağıyla 50 ülkeye ürünlerini satıyor.
Karo ve vitrifiye üreticisi olarak teknolojik yenilikler ve tasarım üstünlükleriyle dünyada marka olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Seramiksan, üretim teknolojisi ve ihracat hacmiyle dikkat çekiyor. Seramiksan, ürünlerini başta İngiltere, Kanada, İsrail, Azerbaycan, Gürcistan olmak üzere yaklaşık 50 ülkeye ihraç ederken, büyük toptancılar, perakendeciler, yapı market zincirleri ve yurtdışında projeler yürüten inşaat şirketlerinden oluşan yurtdışı müşteri portföyü ile geniş bir pazara yönelik olarak çalışıyor. Farklı teknik ve nitelikteki ürünlerinin çokluğu, ebat, renk ve desen çeşitleri ile Amerika'dan Avrupa'ya, Afrika'dan Asya'ya, Uzak Doğu ve Arap ülkelerine kadar farklı beğenileri olan pazarların taleplerini karşılayabilen Seramiksan, ürünlerinin tasarım ve üretim kalitesi açısından ayırt edici özellikleri ile öne çıkıyor.
ÜRETİMİN YÜZDE 30'U İHRACATA
Seramiksan’ın ihracat hacmiyle ilgili konuşan Seramiksan İhracat Müdürü Rıfat Noyan, ‘’Teknolojik farklılıklarımız ile yalnızca ülkemizde değil dünya pazarlarında da fark yaratıyoruz. İtalya'daki şirketimiz Rondine de 87 ülkede 2000‘nin üzerinde müşteriye malzeme satmaktadır.’’ dedi.
Ürettikleri ürünlerin yüzde 30'unu ihraç ettiklerini, üretimin yüzde 70'ini ise iç piyasaya çalıştıklarını ifade eden Noyan, "Japonya, Singapur, Kore'yi de dahil ettiğimiz ağımızda ABD ve Kanada gibi ülkelerinin yanı sıra Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetler ile birlikte 50 ülkeye ihracatımız var. Yeni pazarlara ihracat konusunda çalışmalarımız devam ediyor." diye belirtti.