7 Şubat 2025 Cuma

Seramiksan olarak, "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" anlayışımızla yetkili servis ekiplerimizin gelişimini desteklemeye devam ediyoruz. Her hafta farklı illerden yetkili servislerin katılımıyla 4 hafta sürecek eğitim maratonumuzun ilkini 6-7 Şubat tarihlerinde gerçekleştirdik. Eğitime katılan yetkili servis temsilcilerimiz, üretim ve Ar-Ge alanlarımızı ziyaret ederek, vitrifiye ürün grubundaki yeni projeleri inceledi. Yedek parça yönetimi ve teknik servis süreçleri hakkında bilgi aldı ve montaj tekniklerini yakından öğrenme fırsatı buldu. Yetkili servis ekiplerimizin teknik bilgi ve hizmet kalitesini artırmayı hedeflediğimiz eğitim maratonumuz, önümüzdeki haftalarda yeni katılımcılarla devam edecek.