24 Haziran 2020 Çarşamba
Türkiye İtibar Akademisi’nin Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetiminde dokuz yıldır gerçekleştirdiği Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandı. 72 ilde 12 bin kişi telefon ile aranarak yapılan araştırmaya göre, Türkiye’de 50 farklı sektörde “Türkiye’nin En İtibarlı” kurum ve markaları belirlendi. Seramiksan da en itibarlı markalar arasında yerini aldı.
Türkiye'nin akademik denetim altında yapılan, raporu da uzman akademisyenlerce hazırlanan Türkiye İtibar Endeksi (TİE) sonuçları açıklandı.
Saha çalışmaları İMGLOBAL araştırma şirketince yapılan TİE için 72 ilde 12 bin kişi arandı. Yaklaşık 60 soru yöneltilen ve 120 bin dakika telefon görüşmesi yapılarak gerçekleştirilen TİE’de, Seramiksan da en itibarlı markalar arasındaki yerini aldı.