Seramiksan, "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" Anlayışıyla Yetkili Servis Ağını Genişletiyor

26 Kasım 2019 Salı

Seramiksan, "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" Anlayışıyla Yetkili Servis Ağını Genişletiyor

Türk seramik sektörünün köklü ve yenilikçi markası Seramiksan, vitrifiye ürün grubunda yetkili servis ağını genişleterek, müşterilerine kaliteli hizmet sunuyor.

Seramiksan vitrifiye ürün grubunda satış sonrası, müşteri beklentilerinin üzerinde bir hizmet kalitesi sunmak ve bu başarıyı sürdürebilmek için, yeni bir eğitim programına başladı. Bugüne kadar seramik alanında gerçekleştirdiği “Usta Eğitim Seminerleri” ile Türkiye’nin farklı şehirlerinde ustalarla buluşan Seramiksan, yurt genelinde daha geniş bir alana, en hızlı şekilde hizmet verebilmek için yepyeni bir eğitim programı ile mevcut yetkili servis ağını da genişletiyor.

26-27 Kasım tarihlerinde, Seramiksan’ın seramik sağlık gereçleri fabrikasında düzenlenen eğitimlerde, yetkili servis adaylarına Seramiksan vitrifiye ürünleri ile ilgili teknik bilgiler, montaj eğitimi, TSE fonksiyon testleri ve sahada karşılaşabilecek durumlarla ilgili uygulamalı eğitimler verildi.

Türkiye Satış Müdürü M. Süreyya Çağlar’ın adaylarla bir araya gelerek şirket tanıtım sunumu gerçekleştirdiği programda, servis adaylarının hizmet vermeye başlamaları için ölçme ve değerlendirmeler yapılarak eğitim programı tamamlandı.

%100 müşteri memnuniyeti odaklı hizmet politikasıyla hareket eden Seramiksan, Türkiye çapında 200’ü aşkın mağazasıyla müşterilerine kaliteli hizmet vermeye devam ediyor.